Week 7

27 juli 2017 - Lethbridge, Canada

Laat ik eerst maar eens beginnen met sorry haha, door op onze manier een druk weekend en deze week ook elke avond wat is het blog schrijven er even bij gebleven. Maaaaaar hier isie dan blog 7.

Dit keer maar geen maandag : dinsdag : en zo alle dagen van de week, omdat we de hele week druk aan het selecteren zijn geweest. Mooi met lieuwe op onze "geschikt voor loonbedrijf smirnov" selectiekar. Deze week 3 van de 5 velden voor de eerste keer over geweest. Bij het ene ras is het pootgoed beter geweest dan bij het andere ras en daardoor vinden we in het slechtere pootgoed om zo maar te zeggen meer zieke planten en valt het in het betere erg mee. Het duurt wel lang omdat de stukken hier net even wat groter zijn dan wat ik gewend ben. Maarja er is eigenlijk niet veel meer van te maken dan dit qua werkzaamheden deze week. Vrijdag zijn we wel even wezen selecteren maar toen begon het te regenen, daarom zijn we maar opgehouden om versmering te voorkomen.

Zaterdag : zijn we ook de hele dag aan het selecteren geweest. S'avonds een allemachtigst mooi verjaardagsfeestje van Johan gehad in de mancave.

Zondags : even uitgeslapen en maar even met het thuisfront geskypt, want dat was er de laatste 3 weken ook niet van gekomen. Na het skypen met richard ramon en lieuwe naar de westernwinkel geweest in red deer. Hier een spijkerbroek en een overhemd gekocht. Volgens lieuwe lijk ik nu op een houthakker haha maar goed we moeten nog eens terug om een cowboyhoed en de boots. Wantja belofte maakt schuld. "We stappen als cowboys uit het vliegtuig eind september". Op onze terug weg naar de shop kreeg ik een telefoontje van de gebroeders Jippes en vrienden. Die waren al meer dan een week op vakantie met een camper en waren nu in de buurt. Dus daar hebben we de namiddag en avond even mee weze buurten over het bedrijf en er weer een paar op gedronken.  Rond een uur of half 1 maar op bed gegaan omdat we morgenwel gewoon weer aan het werk moeten. Al met al weer een vol leuk weekend.

Ik zal mijn best doen om de volgende blog iets spannender te maken,en ik denk dat dat ook wel gaat lukken omdat dan het hakselen begint en de andere drukte steeds dichter bij komt. Dan zal het wel niet hele weken selecteren meer zijn.

Ik meld me weer met de 8ste blog, ja nummer 8 al, de blog die aangeeft dat ik alweer op de helft ben van mijn tot nu toe geweldige stage. Maar meer daar over in nummer 8 !

1. Hendrik sijbesma:
    27 juli 2017